środa, 2 kwietnia 2014

Cegła w kuchni

Cegła - kiedyś standard, dzisiaj moda. Jestem w niej szaleńczo zakochana i jednocześnie zrozpaczona, że moje poddasze nie jest z niej zbudowane. Jedynie kominy, których i tak nie mogę odkuć z tynku, coby się nie rozszczelniły. Dlatego już sprawdzam rynek lokalny, gdzie mogę je dostać i w jakich cenach. A co najważniejsze, jakiego typu. Dostępne są standardowe wypalane cegły, cięte, klinkierowe i pewnie masa innych. Ale co jest najlepsze, a jednocześnie cena za kilkanaście metrów nie przyprawi mnie o palpitacje serca? No może nie mnie, ale mojego przyszłego małża?

Dzisiaj przeglądałam zdjęcia kuchni z elementami ceglanych ścian i dodatków. Najbardziej podoba mi się połączenie z białymi frontami szafek i ciemną podłogą. Z białą glazurą też nie są złe... Zastanawiam się tylko jak je zaimpregnować, aby dobrze służyły szczególnie jak ktoś lubi gotować?


źródło: hitmedu

źródło: trendecoration


źródło: decoist

Trochę za dużo cegły, ale za to świetne lampy!



Minimalizm i prostota najlepiej sprawdzają się w małych wnętrzach, dając wrażenie ładu i przestrzeni. Gdzie jednak można schować wszystkie potrzebne akcesoria kuchenne? 

żródło: deccoria

Podobny murek-barek sama chcę mieć:) Jak dla mnie świetnie przemyślana kuchnia w idealnych kolorach. Poniżej więcej zdjęć:



Takie szafeczko-półeczki na wina muszę mieć :)



Zauważyliście ten cudowny czajnik? 



Na koniec małe szaleństwo i lampka z cegły ;)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz